-
Rovné příležitosti bez rozdílu. Amazon podporuje LGBT+ i další menšiny v rámci vlastní iniciativy
17. květen patří již 22 let k významným dnům, kdy si svět připomíná rovnost lidských práv bez ohledu na sexuální orientaci či genderovou identitu. Téma rezonuje nejen ve společnosti, kde vznikají různé podpůrné skupiny bojující proti diskriminaci, reflektují ho také moderní zaměstnavatelé. Aktivní v této oblasti je například Amazon, který se soustředí na budování pracovního prostředí, kde se všichni zaměstnanci budou cítit dobře.
-
Zaměstnavatele, který jí vyšel vstříc s péčí o dítě, našla až v Amazonu
Kristýna (36) se pro částečný návrat do zaměstnání rozhodla v době, kdy měla doma půlročního syna. Důvodem byly hlavně rodinné finance. „Chtěla jsem přilepšit rodinnému rozpočtu. Mateřská není po finanční stránce úplně ideální období,“ říká Kristýna. Vrátit se do původní firmy však nemohla, protože potřebovala větší flexibilitu v pracovním úvazku.
-
Školení v Amazonu neustále modernizujeme, říká manažerka vzdělávání
V českém distribučním centru byste marně hledali někoho, kdo by o školení zaměstnanců měl lepší přehled.
-
Co obnáší práce bezpečnostního ambasadora?
Společnost Amazon, která v Česku zaměstnává až čtyři tisíce stálých zaměstnanců, se o bezpečnost a ochranu zaměstnanců stará prostřednictvím vlastního bezpečnostního oddělení. Součástí jeho struktury jsou jak bezpečnostní odborníci, tak proškolení dobrovolníci z řad zaměstnanců, kteří v rolích tzv. bezpečnostních ambasadorů pomáhají kolegům přímo v rámci pracoviště.
-
Světový den bezpečnosti a ochrany zdraví při práci: V Amazonu funguje speciální oddělení, pomáhají i dobrovolníci z řad zaměstnanců
Na 28. dubna každoročně připadá Světový den bezpečnosti a ochrany zdraví při práci. Společnost Amazon, která v Česku zaměstnává až 4 tisíce stálých zaměstnanců, se o bezpečnost a ochranu zaměstnanců stará prostřednictvím vlastního bezpečnostní oddělení. Logistické centrum v Dobrovízi odesílá zákazníkům produkty různých velikostí i tvarů, což vyžaduje vysokou péči o bezpečnost a zdraví při práci, neustálé zlepšování procesů a odpovídající školení a vzdělávání.
-
Amazon otevřel na Slovensku nové centrum humanitární pomoci. Chce pomoci neziskovým organizacím poskytovat rychlejší podporu ukrajinským uprchlíkům
Za pouhých 10 dní se podařilo Amazon týmům z celého světa spojit a vybudovat ve východní Evropě nové centrum humanitární pomoci. Na Slovensku přeměnily 5 000 m2 skladových prostor, které původně sloužily k plnění objednávek zákazníků, na zařízení pro sběr a distribuci potřebných zásob ukrajinským uprchlíkům. Aktuálně se jedná o největší centrum tohoto typu, které kdy Amazon vybudoval a funguje s širší infrastrukturou společnosti, inovativními technologiemi a globální logistickou sítí. Jeho cílem je co nejrychleji a nejefektivněji zajistit kriticky důležité dodávky pro humanitární organizace v konfliktem zasaženém regionu.
-
Podpora Ukrajině a jejím občanům od společnosti Amazon
Dění na Ukrajině sledujeme se zděšením, obavami a zármutkem. Jako společnost na území Ukrajiny sice přímo nepůsobíme, ale máme zaměstnance i partnery, kteří z této země pocházejí nebo k ní mají silnou vazbu. V tomto složitém období nabízíme našim zaměstnancům mimořádnou podporu a péči.
-
„Sezónní špička je pro mě příležitostí něco si přivydělat,“ říká instruktorka zákaznických objednávek Anastasia
Anastasia (28) pracuje v Amazonu druhým rokem. Začínala na oddělení zaskladňování položek, po domluvě s manažerem se následně přesunula na pozici, kde zastřešuje chystání objednaného zboží. V rámci tohoto oddělení si udělala navíc instruktorský kurz a nyní pomáhá i se zaškolováním nově příchozích zaměstnanců. Ráda by se však posouvala ještě dál a plánuje využít možnosti dalšího vzdělávání v rámci společnosti.
-
Inspirativní příběh Elišky: Začala se studiem znakového jazyka, aby byla blíž neslyšícím kolegům. Dobrovolně se k ní přidali i další zaměstnanci
Eliška pracuje již sedmým rokem v oddělení lidských zdrojů v dobrovízském distribučním centru Amazonu a je tak v neustálém kontaktu se zaměstnanci. S narůstajícím počtem neslyšících a nedoslýchavých zaměstnanců si uvědomila potřebu přiblížit se jim. V únoru letošního roku se proto rozhodla přihlásit se na kurzy znakového jazyka a během krátkého časového období se jí podařilo udělat velké pokroky. Nejen u neslyšících zaměstnanců se její aktivita setkala s velkým úspěchem.
-
Sezónní špička v Amazonu: „Pohání mě myšlenka, že mohu lidem udělat hezké svátky,“ říká zaměstnankyně Laura
Pětačtyřicetiletá Laura Nagelová pracuje v Amazonu šestým rokem. Za sebou tak má již pět sezónních špiček a na další se nyní podílí. Přestože toto období patří k těm náročnějším, nestěžuje si, protože ji práce baví. I letos chce dodržet tradici, kdy si na konci špičky udělá fotku se svými kolegy na památku. Jak sama říká, v tomto předvánočním období jí nejvíc motivuje představa rozzářených dětských očí při rozbalování vánočních dárků.