Amazon se obléká do zlaté i tento rok: Distribuční centrum v Dobrovízi věnovalo přes 500 000 korun na podporu dětských onkologických pacientů

Amazon se obléká do zlaté i tento rok: Distribuční centrum v Dobrovízi věnovalo přes 500 000 korun na podporu dětských onkologických pacientů

Společnost Amazon Česko věnovala v rámci kampaně Amazon Goes Gold přes 500 tisíc korun nadaci Kapka naděje. Cílem kampaně bylo finančně pomoci dětským onkologickým pacientům a zvýšit povědomí veřejnosti o těchto onemocněních. Přispět mohli i samotní zaměstnanci distribučního centra Amazonu v Dobrovízi. Sumu přes 56 tisíc korun vysbírali ti z nich, kteří přišli ve dnech 15. a 16. září do práce v pyžamu. Další pak akci podpořili například zakoupením reklamních předmětů nadace.

AGG_2020

21/09/2020 | Praha/Dobrovíz

Září je vyhlášeno měsícem povědomí o dětských onkologických onemocněních. Právě tento druh onemocnění je totiž každý rok hlavní příčinou úmrtí více než 100 000 dětí po celém světě. Společnost Amazon při této příležitosti každoročně organizuje celosvětovou kampaň Amazon Goes Gold a snaží se aktivně zviditelnit důležitou práci v oblasti péče o dětské onkologické pacienty.

Ve dnech 15. a 16. září se zaměstnanci distribučního centra Amazonu v Dobrovízi vypravili do práce v pyžamu – na znamení solidarity s dětmi s onkologickým onemocněním, které v průběhu léčby tráví v pyžamu někdy i celé roky. Amazon oceňuje tuto iniciativu zaměstnanců a za každého z nich, kdo přišel do práce v pyžamu nebo zlatém oblečení, navýšil darovanou sumu určenou na podporu dětských onkologických pacientů o 67 korun.

Kampaň Amazon Goes Gold se koná v Česku již třetím rokem. Tento rok věnovala společnost celou částku nadaci Kapka naděje, jejímž cílem je trvale a kontinuálně podporovat zdravotní, školní, kulturní a sociální potřeby dětí postihnutých nádorovými chorobami.

„Jsme velmi vděčni společnosti Amazon a jejím zaměstnancům za finanční dar, který pomůže dětským pacientům s onkologickým onemocněním. Každá taková podpora je pro ně velmi důležitá a je fantastické, že díky tolika lidem jim budeme moci opět přispět například na přístrojové vybavení. Stejně jako v loňském roce, i letos poputuje část daru na transplantační jednotku Kliniky dětské hematologie a onkologie FN Motol,“ řekla prezidentka a zakladatelka nadace Kapka naděje Vendula Pizingerová.

Akce se tento rok v distribučním centru v Dobrovízi zúčastnilo celkem 1 400 zaměstnanců, z nichž 838 jich na své pracoviště dorazilo v pyžamu a přispělo tak k finální částce sumou 56 tisíc korun. Další zaměstnanci pak přispěli například zakoupením reklamních předmětů nadace, které byly v prodeji přímo v budově distribučního centra. Celkem poputuje nadaci Kapka naděje přes 500 tisíc korun.

„Přijít do práce v pyžamu bylo to nejmenší. Zapojila jsem se, abych alespoň takto pomohla dětem, které trápí rakovina. Je skvělé, že Amazon takovou aktivitu organizuje,” prozradila zaměstnankyně oddělení zaskladňování Jitka Příhodová, která dorazila v rámci akce na své pracoviště ve vlastnoručně ušitém zlatém pyžamu.

Kromě finančního daru poskytla společnost Amazon také 50 tabletů Kindle onkologickému oddělení v Motole, které zde budou dětským pacientům k dispozici.

„Jsme nesmírně vděčni všem našim zaměstnancům, kteří se do akce i letos zapojili a pomohli nám nejenom vybrat částku, kterou jsme rádi věnovali organizaci Kapka naděje, ale také přispět ke zvýšení povědomí o této problematice,“ řekl Michal Šmíd, generální ředitel společnosti Amazon.